Tänään Turkuun. Ystävä Turussa sai vauvan n 5 kk sitten, enkä oo vieläkään saanut aikaiseksi mennä moikkaamaan heitä. Nyt sitt siis meen. Pienelle tytölle on kauluri ja villasukat joululahjaksi - vaikka saa näitä jo nyt. Sukat ovat aivan liian isot, mutta parempi niin kun liian pienet, ajattelin. Ja kun mulla ei oo sillai hajuakaan minkä kokoiset lasten jalat ovat... Kaulurin tein ohjeiden mukaan noin 1v. lapselle, eli sekin on vähän iso, niin ainakin mahtuu... Vauvan äidille kolmiohuivi, oon sellasta hänelle luvannut jo kaksi vuotta. Nyt vihdoinkin sain aikaiseksi tehdä sitä.

Kun Turussa oon, pitää pari muutakin kavereita tavata, ja ehkä sitä pientä veljeäkin.

Sain ilmoituksen spostiini että kirja mitä olin tilannut kirjastoon oli saapunut. Mietin haenko sen ennen tai jälkeen matkaa. Ehkä olisi ihan kivaa saada se jo nyt, ja voisin samalla palauttaa toisen kirjan. Mutta katsotaan miten ehdin.

Se kirja on kriminologian kirja, käsittää rikoksia ja rikollisia ja pahuutta. Kuullosti kiinnostavalta. Toinen kirja mitä sieltä kirjastosta tilasin oli sosiologian kirja.

Nivelet sattuu, kuten ovat nyt muutaman päivän tehneet. Ärsyttävää. Torstaina neurologi soittaa, niin voin puhua hänen kanssa, jos tämä nivelkipu sattuis johtumaan siitä mun epilepsialääkkeestä. Toivottavasti olisi niin, ettei olisi mitään vakavampaa.

Jotenkin on vaan niin blaah-olo, ja tekstiä ei tuu...