Minua on nyt särkenyt yli viikon, särkylääkkeet eivät auta. Särkylääkkeinä on panaldol 1g ja burana 800 mg. Voisin yhtä hyvin syödä sokeripillereitä...

Suosikkihypotesi syyksi on että se olisi sivuvaikutus mun epilepsialääkkeestä, topiramatista. Torstaina sitä vähennettiin 75 mg:sta 50 mg:aan, en ole vielä minkäänlaista vaikutusta huomannut. Tai välillä ajattelen että jalat olisivat vähän paremmin, mutta sitt ne alkaa särkemään taas... Huomenna, eli maanantaina, annosta vähennetään 25 mg:aan ja perjantaina otan viimeisen pillerin. Sitt viikko, ja lääke pitäisi olla kokonaan poissa mun elimistöstä, neurologi sanoi.

Huomenna on kuitenkin yleislääkärin aika. Katsotaan mitä hän sanoo verikokeista.

Harmittaa olla saikulla. Ja on paha omatunto siitä... Kun tiedän miten vaikeeta on saada sijaisia. Ja mä oon ollut aika paljon saikulla aikaisemmin. Tuntuu siltä että aina mussa on jotain vialla 

Ostin eilen muuten vihdoinkin heijastin. Ja sain toisen ystävältä. Molemmissa on vaan se ongelma, että hakaneulaa pitäisi löytää. Mulla pitäisi kyllä olla niitä, jos vaan muistaisin minne on niitä laittanut... Alkaa olla sen verran pimeetä ulkona, että heijastin pitää kyllä olla!

Oon tehnyt ekat yritykset tehdä omat korut. Ihan kivat ne ovat, omastakin mielestä, jos saa sanoa? Ainut on että en tiedä miten kestäviä ne ovat... Ne ovat lukottomia rannekeita joustinlangalla tehty, ja kiinnitin niitä ohjeiden mukaan... Toivottavasti tosiaan pysyykin... Eilen tilasin taas lisää helmiä... Ei olisi pitänyt, kun ei oo taas paljon rahaa, mutta.. Kun mä suunnittelen itselleni sen kaulakorun... Ja kullallekin kaulakorun. Hänelle vaan tosi yksinkertainen, hän ei halua minkään missä on paljon helmiä. Katsotaan mitä saan aikaiseksi hänelle...

Jotenkin tuntui oudolta kun heräsin, ei ollut sellainen levännyt olo, vaan sellainen että kaikkialla särki... Ei oo kivaa ei...

Tänään on tän asunnon viimeinen näyttö. Sitt sopimus loppuu, ja mä ajon päättää että lopetan yrittää myydä tän asunnon. Mutta vielä tänään siis näyttö. Pitää vähän viel siis siivota. Kulta siivosi ennen kun lähti eilen vähän, mutta vielä jäi jonkun verran. Huoh. Sitt pitää mennä jonnekin tunniksi... Lähiostarilla ei oo mikään kunnon kahvilaa, vaan kapakoita... Prismalla on kahvila, mutta sinne on sitt pidempi kävelymatka, ja kun kaikkialla särkee, niin ei oo kiva kävellä.. mutta ehkä jaksan... jos ottaisin lukemista mukaan ja menisin sinne teelle.

Tai jos sieltä sais Chai Latte? Se on vaan niin hyvää!!

Mutta nyt tää aamukahvi muki 1 alkaa loppua, eli toista mukia hakemaan...