Olen ollut vapaalla yli viikon. Vielä on tänään, tiistai ja keskiviikko. Torstaina sitten taas töihin. Pitää nyt nauttia nämä viimeiset vapaapäivät. Paitsi että olisi kyllä siivoamista mitä pitäis tehdä. Eilen siivosin kylppärin oikein kunnolla. Tänään olisi keittiön vuoro. Eilen pesin myös kolme koneellista pyykkiä. Tänään kun heräsin niin laitoin astianpesukoneen päälle. Nyt juon aamukahvia, kolmas muki menossa. Kun sen olen juonnut, lähden kauppaan. Piti laittaa lihapullia jo eilen mutta unohdin ostaa kananmunia. Niitä meen siis hakemaan.

Tyttikseni menee tänään töihin klo 16-maissa. Sen takia pitää jo aika kohta - sanoin sille että viimestään puolta päivin - mennä ostamaan niitä kananmunia, niin että ehdin sitten laittaa ruokaa ennen kun hän menee töihin. Yleensä hän on se joka laittaa ruokaa, hän on paljon parempi kokki kun minä. Mutta tänään mä sitten ajattelin tehdä sitä ruokaa. Teen mielestäni tosi hyviä lihapullia :) ja sitt keitän niitä perunoita. Ei mitään sen kummempaa ruokaa, mutta kuitenkin.

Kun teen lihapullia, niin se on lähinnä sipulipullia :D Tykkään sipulista, ja laitan aina sitä paljon mun lihapullataikinaan. Plus että sen lisäksi vielä aina maustan sen taikinan pussillisella ranskalaista sipulikeittoa. Se antaa niin hyvän maun.

Kulta lupasi imuroida tänään. Mä inhoan imurointia! Muuten mä kyllä täällä voin siivota, varsinkin nyt kun mulla on vapaapäiviä ja tyttis on töissä. Mutta imurointi on jostain syystä mulle niin vastenmielistä. En tiedä miksi.

Huomenna kickboxing. Haluaisin mennä yksin, mutta yksi tuttu on tunkeutumassa mukaan. En haluaisi. Hän on niin rasittava! Ja jos tulee mukaan, niin joudun ihan varmasti olla hänen parina, ja sitten en opi mitään. Ja tiedän myös että ei hän pysty keskittymään treenaamiseen, vaan haluaa koko ajan puhua mun kaa. Olen yrittänyt sanoa että haluan treenata yksin, mutta hän ei vaan tajua. Ja en mä voi kieltää häntä.

Torstaina on sitt töitä, niin en pääse treeneihin. Kun on vielä kesä-aikataulut. Ne ovat voimassa 15.8 saakka. Sen jälkeen tulee voimaan talvi-aikataulut, ja silloin on paljon enemmän tarjontaa, voi treenata enemmän.

Rahatilanne on perseestä, suoraan sanottua. Mutta aloitin tänään uuden tiedoston, excelissä, missä kirjoitan ylös kaikki mun tulot ja menot. Niin että oppisin näkemään että minne ne rahat oikeesti menee, ja missä voisi vähentää niitä menoja. Palkkapäivä on 14.8, mutta se on sunnuntai niin palkka pitäis tulla jo perjantaina 12.8.

Siivota pitäis lisääkin. Olkkari on täynnä roskaa. Ei siinä kauan menis, kun alkais poimia niitä roskikseen. Kaikenlaisia papereita vaan on jäännyt pöydälle ja sohvalle.

Kohta pitäisi sinne kauppaan lähteä, mutta en ole juonnut mun kahvin vielä. Kello menee niin nopeasti. En ole hyvä siinä että nousen ja heti meen jonnekin. Haluan aina ottaa rennosti aamusin. Siksi aina kun oon töissä herään aika aikaisin. Niin että ehdin rauhassa herätä.

Mitä sitä tänään tekis? Paitsi se siivoaminen? Olen katsomassa Doctor Who:ta, ekaa kautta. Mutta on myös moni hyvä kirja kesken, mitä voisi lukea. Mutta jos Doctor Who:ta katson, niin sitt voin neuloa tai askarrella samalla.

Katsotaan nyt.